Perfil del lloc de treball
Lloc de treball: Cap de Servei d’Otorrinolaringologia
Funcions i tasques principals:
- Planificar i coordinar l'activitat assistencial del servei. Planificar l’activitat assistencial, aplicant els estàndards de qualitat, guies clíniques i control de llistes d’espera.
- Promoure la coordinació amb Atenció Primària i altres serveis de l’Hospital.
- Dissenyar el pla estratègic del servei, adaptant-lo a les directrius de la Direcció.
- Elaboració i implementació de les línies estratègiques, objectius i fites vinculades al servei.
- Gestionar el desenvolupament de les línies d’interès dins l’especialitat i de les persones que formen part del servei amb criteris de formació, efectivitat, eficiència, qualitat i equitat.
- Planificar i coordinar l’activitat docent, pregrau, postgrau i formació dels MIR. Coordinació planificada de cursos, jornades, seminaris... tant dins com fora del servei.
- Planificar i coordinar l'activitat de recerca amb els propis membres del servei.
- Representar el servei d’Otorrinolaringologia dintre del Consorci Sanitari de Terrassa i envers altres organitzacions.
Altres dades d'interès
:El Consorci Sanitari de Terrassa (CST) és una entitat sanitària pública orientada a l’assistència integral a la ciutadania i pertanyent al Sistema Integral de Salut de Catalunya (SISCAT), que dona servei a la seva població de referència dels municipis de Terrassa, Rubí, Matadepera i Castellbisbal.
Perfil professional del candidat
Formació de base:
Llicenciatura o de grau universitari superior de Medicina i Cirurgia.
Especialitat: Otorrinolaringologia via MIR amb reconeixement pel Ministeri de Sanitat, Consum i Benestar Social (o convalidació pertinent).
Idiomes:
Es requereix coneixement parlat i escrit de les dues llengües oficials a Catalunya.
Altres requisits
: Es requereix:
- Tenir nacionalitat espanyola o la de qualsevol altra dels estats membres de la Unió Europea, o d’estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits a la Unió Europea i ratificats per l’Estat Espanyol, els sigui aplicable la lliure circulació de persones treballadores; en els termes que aquesta es troba definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea. En el cas de persones ciutadanes de països diferents als que formen part de la Unió Europea, hauran d’aportar el permís de treball i residència d’acord amb la normativa vigent així com la resta d’autoritzacions específiques que l’afectin segons el cas.
- Compliment al que s’estableix legalment en matèria d’incompatibilitats en el cas que presti serveis en un altre lloc de treball públic o privat (Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats de Catalunya).
- Inscripció al Col·legi Professional de Metges de Barcelona en el moment de la seva incorporació.
- Visió global i coneixement del sistema sanitari públic català.
- Capacitat de treball en equip i flexibilitat per adaptar-se als canvis.
- Formació i experiència en la gestió d’equips de persones i de recursos.
- Experiència acreditada de més de deu anys en condició d’Adjunt o càrrec superior de l’especialitat.
- Experiència en gestió d’equips de treball en àmbit de l’especialitat preferentment dins el sector sanitari públic.
- Competències en matèria de lideratge, conducció d’equips, comunicació interpersonal i orientació a l’usuari.
Competències professionals
- Treball en equip i col·laboració
- Comunicació
- Capacitat per prendre decisions clíniques
- Planificació, organització i priorització
- Millora i aprenentatge permanents
- Adaptabilitat als canvis i flexibilitat
- Benestar emocional, complicitat i clima laboral
Termini de presentació i documentació a aportar
Les persones interessades caldrà que envieu el vostre currículum vitae, indicant la Ref: 477, a l’adreça de correu talent, en el qual hi figuri per separat la informació relativa als següents apartats: talent@cst.cat, en el qual hi figuri per separat la informació relativa als següents apartats:
- Dades personals (que incloguin adreça de correu electrònic i telèfon de contacte).
- Mèrits acadèmics (separant formació reglada i formació complementària).
- Mèrits professionals (activitat assistencial realitzada).
- Mèrits científics i d’investigació (publicacions, comunicacions, treball de recerca, etc.).
- Titulació requerida per ocupar el lloc de treball.
- Projecte d’organització, a presentar el dia de l’entrevista. (Annex 1).
A les persones candidates que siguin admeses se’ls podrà requerir en qualsevol moment de la convocatòria la presentació de documentació original o còpia autèntica.
El termini de presentació de candidatures romandrà obert fins al 9 de febrer del 2025.