Vigència de l'oferta: 20/01/2025 - 05/02/2025
Dades de l'entitat
Entitat: Consorci Hospital Clínic de Barcelona
Centre de treball: Hospital Clínic de Barcelona
Perfil del lloc de treball
Lloc de treball: DIRECTOR/A DE SERVEIS GENERALS
Funcions i tasques principals:El/La Director/a de Serveis Generals és el/la responsable de definir les polítiques generals de l’hoteleria, la logística i l’aprovisionament dels recursos materials de l’Hospital, prestant assessorament a la Direcció General en tots els àmbits de la seva competència.
Són funcions de la Direcció de Serveis Generals:
- Liderar l’estratègia i els objectius de la Direcció de Serveis Generals centrada en assegurar l’eficiència i l’eficàcia en el servei als pacients, usuaris/àries i treballadors/es basant-se en l’establiment d’uns estàndards de qualitat i en els valors de l’Hospital.
- Formar part del Comitè de Direcció General Ampliat (CDGA) en la presa de decisions institucional.
- Definir, proposar i participar, conjuntament amb CDGA, l’estratègia i objectius de la Direcció de Serveis Generals.
- Dirigir i coordinar als professionals de la Direcció de Serveis Generals, liderant l’equip humà d’acord amb els valors de l’hospital i potenciant el desenvolupament competencial en els àmbits d’actualització professional.
- Dirigir els àmbits d’alimentació, neteja i control de plagues, gestió de residus i de roberia, assegurant l’eficiència i l’eficàcia en el servei a pacients, usuaris i treballadors en base a l’establiment d’uns estàndards de qualitat.
- Assegurar l’aprovisionament de materials a partir d’un catàleg que actualitza i manté, així com encarregar-se de la compra dels materials generals, del seu emmagatzematge i del control d’entrades i sortides i de l’inventari dels productes.
- Assessorar, coordinar i gestionar els recursos materials sanitaris per tal que els professionals de l’Hospital els puguin disposar en la seva màxima qualitat.
- Definir i mantenir el catàleg de tots els materials sanitaris de l’Hospital, així com assegurar el manteniment dels fitxers mestres.
- Gestionar el pressupost de la Direcció i elaborar, dissenyar i fer el seguiment dels plans d’equipament.
- Gestionar les compres i logística generals de l’Hospital.
- Dur a terme els procediments de contractació pública, conjuntament amb la Direcció Financera.
- Dur a terme la gestió, seguiment, i avaluació de proveïdors.
Condicions econòmiques i laborals
Tipus de contracte: Laboral indefinit.
Jornada: 37,5 h/s.
Horari/Torn: De 9.00h a 17.30h de dilluns a divendres.
Perfil professional del candidat
Formació de base:
Estar en possessió d’un títol universitari per una universitat espanyola o, en el seu defecte, degudament homologat pel Ministeri competent.
Idiomes:
Disposar del nivell de català per a exercir les funcions del lloc o tenir el compromís per assolir el nivell de català adequat al càrrec en els propers 3 anys.
Altres requisits
: Condicions generals:
- Ser espanyol/a o tenir la nacionalitat d’algun dels estats membres de la Unió Europea, o bé tenir la nacionalitat d’algun dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/es, o be tenir la residència legal a Espanya.
- No haver estat separat/da del servei de l’Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l’exercici de les funcions públiques. En el cas de nacionals d’altre Estat no haver estat separat/da del servei de l’Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l’exercici de les funcions públiques, en el seu Estat.
- Posseir la capacitat funcional per a l’acompliment de les tasques derivades del lloc de treball.
Perfil competencial:
- Visió estratègica
- Lideratge - Negociació
- Desenvolupament de persones
- Orientació a objectus
- Capacitat per a la gestó del canvi
- Capacitat analítca
- Competència tècnica aplicada
Documentació a lliurar:
- Currículum vitae normalitzat. S’ha d’elaborar seguint el model de presentació de currículum a l’annex I, respectant l’estructura del document.
- Acreditacions corresponents.
- Declaració de veracitat: S’ha de complimentar, signar i enviar. Està inclosa a l’annex II.
Durant el procés de selecció, les candidatures podran ser requerides per aportar la documentació original acreditativa de la informació que facin constar a la sol·licitud i a la declaració de veracitat.
Experiència laboral:
- Experiència professional acreditada mínima de 5 anys en funcions de direcció o comandament de Serveis Generals en entitats públiques o privades de més de 250 treballadors/es.
Dades de contacte
Persona de contacte: Les persones interessades hauran d’enviar les seves candidatures per correu electrònic, indicant la referència DIR2501, Nom, cognoms i DNI/NIE.