Vigència de l'oferta: 11/03/2025 - 30/03/2025
Dades de l'entitat
Entitat: AECT - Hospital de Cerdanya
Centre de treball: Hospital de Cerdanya
Perfil del lloc de treball
Lloc de treball: TÈCNIC/A DE RECURSOS HUMANS
Funcions i tasques principals:Missió:
Gestió, implementació i execució dels procediments en matèria de recursos humans d’acord amb les directrius de la direcció de RRHH i de les normes laborals vigents. El treball en equip serà una constant en el servei.
Responsabilitats i funcions bàsiques:
- Vetllar per al desenvolupament de les funcions del departament de Persones d’acord amb els processos establerts per al mateix i amb la missió visió i valors de la institució.
- Mantenir-se al dia respecte les actualitzacions normatives i en matèria de gestió de persones, així com fer les propostes de caràcter tècnic per adequar-hi les polítiques per a les persones, mantenint al dia i actualitzats els documents corporatius oficials, i proporcionant informació veraç i de qualitat a les persones col·laboradores habituals.
- Gestionar amb coneixement i autonomia, segons assignació, i reportar periòdicament a la Direcció de Persones, els processos de referència al departament. Amb especial atenció al procés de nòmina i mantenir fluxos d’informació adients amb altres unitats, direcció d’àmbit o serveis per al correcte desenvolupament. Així com la tramitació i la gestió de les relacions laborals, contractacions i aspectes administratius pel que fa a la Seguretat Social i altres organismes.
- Elaborar els quadres de seguiment, indicadors i/o documentació de suport vinculada a cada procés de referència.
- Implementar a nivell tècnic, totes aquelles accions ja siguin legalment establertes, o per detecció d’accions de millora, que permetin agilitzar, digitalitzar i adequar a normativa tant processos com tramesa d’informació entre el departament de persones, les persones de l’AECT i les persones col·laboradores clau.
- Gestionar amb coneixement, autonomia i d’acord amb l’assignació de funcions les incidències i disfuncions que es puguin presentar, en col·laboració amb la Direcció d’àmbit, i persones col·laboradores clau en els processos.
- Participar i fer seguiment en els procediments de gestió de persones d’acord amb les normes legals vigents.
Condicions econòmiques i laborals
Tipus de contracte: Indefinit.
Data d'incorporació prevista: Immediata.
Jornada: Completa.
Retribució bruta anual: Segons conveni SISCAT.
Perfil professional del candidat
Formació de base:
Diplomatura o Grau en RR.HH.
Especialitat: Coneixements en legislació laboral i normes complementàries.
Formació complementària: Es valorarà:
- Formació complementària relacionada amb el lloc de treball.
Idiomes:
Domini escrit i oral del francès i català i/o castellà.
Ofimàtica:
- Informàtica nivell usuari.
- Sistemes de gestió de persones.
Altres requisits
:
- Nacionalitat d’un país membre de la Unió Europea o Permís de Treball i Residència a Espanya.
Aptituds:
- Pro activitat
- Autonomia i iniciativa personal
- Compromís ètic
- Intel·ligència emocional
- Apreciació de la diversitat i la multiculturalitat
- Compromís amb l’organització
Habilitats:
- Organització
- Transparència
- Capacitat Analítica
- Escolta activa i capacitat de treball en equip
Competències professionals:
- Planificació
- Anàlisi i síntesi assertiu de la informació
- Orientació als resultats
Documentació a aportar a la candidatura:
- CV
- Carta de presentació (valorable)
- DNI, NIE, Permís de treball o passaport d’un país membre de la Unió Europea
Enllaç per aplicar a l'oferta: https://www.hcerdanya.eu/ca/qui-som/treballa-amb-nosaltres/46/tecnic-a-de-rr-hh
Experiència laboral: Es valorarà:
- Experiència en departament de recursos humans.
Dades de contacte
Persona de contacte: Les persones interessades hauran d’enviar la documentació esmentada a través de l'enllaç indicat.