Vigència de l'oferta: 27/02/2025 - 16/03/2025
Dades de l'entitat
Entitat: AECT - Hospital de Cerdanya
Centre de treball: Hospital de Cerdanya
Població: Puigcerdà
Perfil del lloc de treball
Lloc de treball: ADMINISTRATIU/VA DE L’OFICINA D’INFORMACIÓ
Funcions i tasques principals:Missió:
Vetllar per la qualitat de la informació clínica de l’organització, i posar-la a disposició de la institució i altres entitats autoritzades.
Responsabilitats i funcions básiques:
- Gestió de la informació clínica: Extracció de dades per a la seva explotació i validació.
- Donar resposta a les demandes programades i puntuals d’informació clínica per part d’altres professionals de la institució o de tercers autoritzats.
- Codificació d’episodis de diferents àmbits assistencials i gestió dels enviaments dels CMBDs.
- Col·laborar en els projectes de l’oficina Argos de l’HC.
- Col·laborar en la gestió documental de l’organització.
- Participació en la comissió de documentació clínica.
- Qualsevol altra funció anàloga a les anteriorment exposades o qualsevol de les pròpies de la seva categoria professional que el cap o la cap li assigni.
Condicions econòmiques i laborals
Tipus de contracte: Indefinit.
Retribució bruta anual: Segons conveni SISCAT.
Perfil professional del candidat
Formació de base:
Cicle formatiu de grau superior en documentació i administració sanitària o titulació universitària de grau o equivalent en ciències de la salut.
Formació complementària: Altres coneixements:
- Formació en qualitat i seguretat del pacient.
Es valorarà:
Idiomes:
Domini escrit i oral del francès i català i/o castellà.
Anglès valorable.
Ofimàtica:
- Coneixements d’ofimàtica nivell avançat.
- Coneixements d’estadística nivell bàsic.
Altres coneixements:
- Sistemes d’informació assistencial (SAP Argos o equivalent).
- Coneixements de business intelligence (Qlik View, BO SAP...).
Altres requisits
:
- Nacionalitat d’un país membre de la Unió Europea o Permís de Treball i Residència a Espanya.
Coneixements bàsics:
- De la infraestructura d’un hospital.
- Del sistema sanitari català i/o francès.
Altres coneixements:
- Coneixements bàsics d’epidemiologia.
- Llenguatges estandarditzats de codificació de malalties (CIM10) i agrupadors (CDM,GRDs).
Aptituds i habilitats:
- Ordre i mètode en el treball.
- Capacitat de treball en equip.
- Capacitat de reflexió, anàlisi i síntesis de la informació.
- Habilitats comunicatives.
- Actitud d’ajuda i cooperació.
- Proactivitat i capacitat de resoldre problemes.
- Assertivitat.
- Compromís amb la organització.
Es valorarà:
- Sentit del diàleg i gust per les relacions interpersonals.
- Empatia.
- Capacitat de treball en equip.
Podeu adreçar la vostra candidatura a través de l’enllaç a la web (CV + carta de presentació en castellà o català i francès) a l’atenció de Sra. Eva Romeu, responsable de l’Oficina d’Informació.
Link:
https://www.hcerdanya.eu/ca/qui-som/treballa-amb-nosaltres/47/administratiu-va-de-l-oficina-d-informacio
Experiència laboral: Es valorarà:
- Experiència en sector sanitari.
- Experiència mínima de 2 anys en tractament de dades en sector Salut.
Dades de contacte
Persona de contacte: Les persones interessades hauran d’enviar el curriculum vitae i carta de presentació a través de l’enllaç a la web, a l’atenció de la Sra. Eva Romeu.
Càrrec: Sra. Eva Romeu, responsable de l’Oficina d’Informació.