ADMINISTRATIU/VA DE L’OFICINA D’INFORMACIÓ

ADMINISTRATIU/VA DE L’OFICINA D’INFORMACIÓ
Vigència de l'oferta: 27/02/2025 - 16/03/2025

Dades de l'entitat

Entitat: AECT - Hospital de Cerdanya
Centre de treball: Hospital de Cerdanya
Població: Puigcerdà

Perfil del lloc de treball

Lloc de treball: ADMINISTRATIU/VA DE L’OFICINA D’INFORMACIÓ
Funcions i tasques principals:

Missió:

Vetllar per la qualitat de la informació clínica de l’organització, i posar-la a disposició de la institució i altres entitats autoritzades.

Responsabilitats i funcions básiques:

  1. Gestió de la informació clínica: Extracció de dades per a la seva explotació i validació.
  2. Donar resposta a les demandes programades i puntuals d’informació clínica per part d’altres professionals de la institució o de tercers autoritzats.
  3. Codificació d’episodis de diferents àmbits assistencials i gestió dels enviaments dels CMBDs.
  4. Col·laborar en els projectes de l’oficina Argos de l’HC.
  5. Col·laborar en la gestió documental de l’organització.
  6. Participació en la comissió de documentació clínica.
  7. Qualsevol altra funció anàloga a les anteriorment exposades o qualsevol de les pròpies de la seva categoria professional que el cap o la cap li assigni.

Condicions econòmiques i laborals

Tipus de contracte: Indefinit.
Retribució bruta anual: Segons conveni SISCAT.

Perfil professional del candidat

Formació de base:
Cicle formatiu de grau superior en documentació i administració sanitària o titulació universitària de grau o equivalent en ciències de la salut.
Formació complementària:

Altres coneixements:

  • Formació en qualitat i seguretat del pacient.

Es valorarà:

  • Formació Complementària.
Idiomes:
Domini escrit i oral del francès i català i/o castellà. Anglès valorable.
Ofimàtica:
  • Coneixements d’ofimàtica nivell avançat.
  • Coneixements d’estadística nivell bàsic.

Altres coneixements:

  • Sistemes d’informació assistencial (SAP Argos o equivalent).
  • Coneixements de business intelligence (Qlik View, BO SAP...).
Altres requisits :
  • Nacionalitat d’un país membre de la Unió Europea o Permís de Treball i Residència a Espanya.

Coneixements bàsics:

  • De la infraestructura d’un hospital.
  • Del sistema sanitari català i/o francès.

Altres coneixements:

  • Coneixements bàsics d’epidemiologia.
  • Llenguatges estandarditzats de codificació de malalties (CIM10) i agrupadors (CDM,GRDs).

Aptituds i habilitats:

  • Ordre i mètode en el treball.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Capacitat de reflexió, anàlisi i síntesis de la informació.
  • Habilitats comunicatives.
  • Actitud d’ajuda i cooperació.
  • Proactivitat i capacitat de resoldre problemes.
  • Assertivitat.
  • Compromís amb la organització.

Es valorarà:

  • Sentit del diàleg i gust per les relacions interpersonals.
  • Empatia.
  • Capacitat de treball en equip.

Podeu adreçar la vostra candidatura a través de l’enllaç a la web (CV + carta de presentació en castellà o català i francès) a l’atenció de Sra. Eva Romeu, responsable de l’Oficina d’Informació.
Link:

https://www.hcerdanya.eu/ca/qui-som/treballa-amb-nosaltres/47/administratiu-va-de-l-oficina-d-informacio

Experiència laboral:

Es valorarà:

  • Experiència en sector sanitari.
  • Experiència mínima de 2 anys en tractament de dades en sector Salut.

Dades de contacte

Persona de contacte: Les persones interessades hauran d’enviar el curriculum vitae i carta de presentació a través de l’enllaç a la web, a l’atenció de la Sra. Eva Romeu.
Càrrec: Sra. Eva Romeu, responsable de l’Oficina d’Informació.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 12/03/2025