UCF i Apple en una sessió sobre Customer Experience

UCF i Apple en una sessió sobre Customer Experience
Martes 25/10/2016
apple 3
Una trentena de professionals del sector, representants de 24 centres hospitalaris i, majoritàriament, responsables d'atenció al client, atenció a l'usuari i responsables de l'experiència de pacient, van participar el dimarts 25 d'octubre en una sessió sobre l'Experiència del Client organitzada per UCF que va tenir lloc a la Botiga d'Apple de Passeig de Gràcia, a la Ciutat de Barcelona (la més gran del sud d'Europa).


La sessió va servir per descobrir el model d'atenció i acompanyament al client, el perquè dels diferents espais físics dins la botiga, la pròpia filosofia d'Apple centrada en el client, algunes de les eines que es disposen per a monitoritzar i gestionar l'experiència dels usuaris, així com alguns dels elements que tenen a veure amb la pròpia formació i desenvolupament dels  professionals que hi treballen.

Sessió Experiència Client Apple UCF
Tot està centrat en el client, amb l'objectiu que l'experiència sigui tan fantàstica, tan perfecta i tan excel·lent que provoqui a la persona ganes de tornar-hi  i d'explicar-ho a d'altres. Això succeeix en una botiga que, segons el seu Store Líder, no està centrada en vendre tecnologia, sinó en facilitar les il·lusions del que, amb aquesta tecnologia, pot arribar a fer cada client.


Aquesta ha estat la sessió inicial d'un cicle de treball d'UCF en l'àmbit de Reimaginar les Organitzacions de Salut i Social, en el marc del qual, properament, s'informarà de noves activitats.

La Unió
València, 333 baixos
08009 Barcelona (Barcelona)
Tel 93 209 36 99
uchuch.cat
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Fecha última actualización: 22/11/2024