UCF i Apple en una sessió sobre Customer Experience
Martes 25/10/2016
Una trentena de professionals del sector, representants de 24 centres hospitalaris i, majoritàriament, responsables d'atenció al client, atenció a l'usuari i responsables de l'experiència de pacient, van participar el dimarts 25 d'octubre en una
sessió sobre l'Experiència del Client organitzada per
UCF que va tenir lloc a la Botiga d'Apple de Passeig de Gràcia, a la Ciutat de Barcelona (la més gran del sud d'Europa).
La sessió va servir per descobrir el model d'atenció i acompanyament al client, el perquè dels diferents espais físics dins la botiga, la pròpia filosofia d'Apple centrada en el client, algunes de les eines que es disposen per a monitoritzar i gestionar l'experiència dels usuaris, així com alguns dels elements que tenen a veure amb la pròpia formació i desenvolupament dels professionals que hi treballen.
Tot està centrat en el client, amb l'objectiu que l'experiència sigui tan fantàstica, tan perfecta i tan excel·lent que provoqui a la persona ganes de tornar-hi i d'explicar-ho a d'altres. Això succeeix en una botiga que, segons el seu Store Líder, no està centrada en vendre tecnologia, sinó en facilitar les il·lusions del que, amb aquesta tecnologia, pot arribar a fer cada client.
Aquesta ha estat la sessió inicial d'un cicle de treball d'UCF en l'àmbit de Reimaginar les Organitzacions de Salut i Social, en el marc del qual, properament, s'informarà de noves activitats.