USO DE COOKIES
Utilizamos cookies necesarias de sistema para el correcto funcionamiento de la web y cookies opcionales de Google Analytics para obtener estadísticas de visita.
 +info

Configuración cookies

  • Necesarias

    Las cookies necesarias son absolutamente esenciales para que el sitio web funcione correctamente. Esta categoría sólo incluye galletas que garantizan funcionalidades básicas y funciones de seguridad del sitio web. Estas cookies no almacenan información personal.

    NombreProveedorPropiedadFinalidadCaducidad+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropia Proveer protección antispam con el servicio reCaptcha6 meses
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropia Usada para confirmar que el usuario ha confirmado/rechazado las cookies (y qué tipos acepta)1 año
    CMS_UCH_2013uch.catPropia Cookie técnica: cookie de sesión PHP. Guarda el id de sesión de usuario.al terminar la sesión

  • Análisis

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitantes amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NombreProveedorPropiedadFinalidadCaducidad+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercerosCookie de análisis o medición: Tracking por parte de google por google analytics1 minuto
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercerosCookie de análisis o medición: Identifica a los usuarios y proporciona información sobre cómo los usuarios encuentran la página web y cómo la utilizan para realización de Informes estadísticos2 años

ConfigurarRechazar todasAceptar todas

UCF i Apple en una sessió sobre Customer Experience

UCF i Apple en una sessió sobre Customer Experience
Martes 25/10/2016

Una trentena de professionals del sector, representants de 24 centres hospitalaris i, majoritàriament, responsables d'atenció al client, atenció a l'usuari i responsables de l'experiència de pacient, van participar el dimarts 25 d'octubre en una sessió sobre l'Experiència del Client organitzada per UCF que va tenir lloc a la Botiga d'Apple de Passeig de Gràcia, a la Ciutat de Barcelona (la més gran del sud d'Europa).


La sessió va servir per descobrir el model d'atenció i acompanyament al client, el perquè dels diferents espais físics dins la botiga, la pròpia filosofia d'Apple centrada en el client, algunes de les eines que es disposen per a monitoritzar i gestionar l'experiència dels usuaris, així com alguns dels elements que tenen a veure amb la pròpia formació i desenvolupament dels  professionals que hi treballen.

Tot està centrat en el client, amb l'objectiu que l'experiència sigui tan fantàstica, tan perfecta i tan excel·lent que provoqui a la persona ganes de tornar-hi  i d'explicar-ho a d'altres. Això succeeix en una botiga que, segons el seu Store Líder, no està centrada en vendre tecnologia, sinó en facilitar les il·lusions del que, amb aquesta tecnologia, pot arribar a fer cada client.


Aquesta ha estat la sessió inicial d'un cicle de treball d'UCF en l'àmbit de Reimaginar les Organitzacions de Salut i Social, en el marc del qual, properament, s'informarà de noves activitats.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Fecha última actualización: 18/04/2025